Páginas

Entradas populares

lunes, 11 de julio de 2011

Nota VIII - Les línies F1 i F2 de TUSGSAL

El dia 9 de maig de 2004 es van posar en servei dues línies, la F1 i la F2, que unien el Fòrum de les Cultures amb Santa Coloma i Badalona, respectivament.

El cotxe 273 a la parada de la Rambla de Prim, en el primer dia de servei de la línia F1. Barcelona, 9 de maig de 2004.
La línia F1 tenia el seu origen a la Plaça de la Vila de Santa Coloma, seguia per Llorenç Serra, Avinguda de Santa Coloma, Avinguda de la Generalitat, fins arribar a Sant Adrià de Besòs, on seguia pel Carrer Ricart, Pau, Avinguda de Catalunya, Cristòfol de Moura, Sant Raimon de Penyafort i Passeig del Taulat, fins a la Rambla Prim, on tenia el seu final. La tornada es feia per Rambla Prim, Llull, Manuel Fernández Márquez, Carretera de La Catalana, Moratín, Cristòfol de Moura, Avinguda de Catalunya, Santa Caterina, Joan XXIII, Avinguda de la Generalitat i Plaça de la Vila. El recorregut coincidia en molts trams amb el de les línies B18, B21, B23, B26, B30, N2 i N6.

El cotxe 280 al Passeig del Taulat, arribant al Fòrum. Barcelona, 9 de maig de 2004.
La primera sortida de Plaça de la Vila es feia a les 9.30 hores. La darrera sortida es feia a les 23.30 els feines i diumenges, i a les 0.30 els dissabtes. La primera sortida des de la Rambla Prim es feia a les 10.00 hores. La darrera sortida es feia a les 0.00 els feiners i diumenges i a la 1.00 els dissabtes. La freqüència de pas era de 30 minuts. Cobrien el servei dos autobusos. La línia va tenir una minsa utilització. Era habitual veure els autobusos amunt i avall només amb el conductor.

El cotxe 280 a la terminal de la plaça Pep Ventura de la línia F2, el primer dia de funcionament. Badalona, 9 de maig de 2004.
La línia F2 tenia el seu origen a la Plaça de Pep Ventura de Badalona, seguia per Saragossa, Baldomer Solà, Alfons XIII, fins arribar a Sant Adrià de Besòs, on seguia pel Carrer Ricart, Pau, Avinguda de Catalunya, Cristòfol de Moura, Sant Raimon de Penyafort i Passeig del Taulat, fins a la Rambla Prim, on tenia el seu final. La tornada es feia per Rambla Prim, Llull, Manuel Fernández Márquez, Carretera de La Catalana, Moratín, Cristòfol de Moura, Avinguda de Catalunya, Santa Caterina, Joan XXIII, Alfons XIII, Ponent, Avinguda del Marquès de Montroig i Plaça de Pep Ventura. El recorregut coincidia en molts trams amb el de les línies 3, B23, B25, B26, B29, B30, N6 i N11.

El cotxe 274, cobrint la línia F2, arriba al Fòrum. Barcelona, 9 de maig de 2004.
La primera sortida de la Plaça de Pep Ventura es feia a les 9.45 hores. La darrera sortida es feia a les 23.45 hores els feiners i diumenges, i a les 0.45 els dissabtes. La primera sortida de la Rambla Prim es feia les 10.15. La darrera sortida es feia a les 0.15 els feiners i diumenges i a la 1.15 els divendres i dissabtes. La freqüència de pas era de 30 minuts. Cobrien el servei dos autobusos. Igual que la F1, la línia F2 va tenir una utilització mínima, moltes vegades amb el conductor com l´únic ocupant de l'autobús.
El cotxe 316 en el Passeig del Taulat, arribant al Fòrum. Barcelona, agost de 2004.
El cotxe 316 en el passeig del Taulat, arribant al Fòrum. Barcelona, agost de 2004.

 Les línies F1 i F2 van deixar de donar servei el 26 de setembre de 2004, dia en què es clausurà el Fòrum de les Cultures.

No hay comentarios:

Publicar un comentario